Tuesday, December 29, 2009

DE Hulpvraag

HET Probleem is nu besproken met drie mensen die kennis van zaken hebben en allen gaven zij mij de suggestie om het zadel en het stuur er terug op te zetten zodat ik meer houvast zou hebben. Vervolgens moest ik DE Knelpunten in DE Kruipolie zetten en dit een nachtje laten intrekken en het in DE Ochtend nogmaals proberen. Dit resulteerde in een zadelpen met een zadel en een wrikkende, vloekende dame in haar gestreepte pyama broek op de gang en een fiets die niets veranderd is. Als mijn zadelpen muurvast zit dan is het ook echt muurvast.
HET Stuur zit er redelijkerwijs terug op, echter met mijn geschroef wil dat ding neit echt vast, hier ben ik dus op de grens aangekomen van mijn kunnen. Uitelkaar halen kan ik wel, terug in elkaar zetten kan ik niet. Vaste delen in de kruipolie zetten kan ik, een nachtje in laten trekken ook, maar ze echt losmaken, kan ik niet.
Ik baal.
Ik heb zelfkennis, als ik hiermee door wil gaan moet ik nu om hulp gaan vragen.....

HELP!
Gezocht..... mannenkracht en fietsenkennis, ondersteund met het juiste gereedschap.
Geboden...... een kop koffie en een eervolle vermelding, met foto op mijn blog.
(Let wel ik ga geschiedenis schrijven met mijn fiets oppimp project, dus de eervolle vermelding is niet zomaar iets.)
Lokatie..... Amsterdam Zuid
Contact...... roselovesna@yahoo.co.uk
Dank

1 comment:

  1. heb je er al eens met een hamer op geslagen?
    niet te hard natuurlijk (liefst met een rubber of houten hamer).zo heb ik ook wel eens een zadelpen los gekregen( in combinatie met regelmatig wd40 spuiten).succes,

    matthijs

    ReplyDelete